hi this man has tried to contact me he pretends to be harry hofmann and says he is a doctor hope he is caught soon this man is a scammer
.facebook.com/diamond.morgan.712
Nou, je profiel en post die je deelt ziet er erg leuk en leuk uit en je deelt ook zinvolle dingen op je Facebook-pagina en ik vind het echt leuk wat je deelt en ik zal graag vrienden met je zijn, als je het niet erg vindt.
hoe heb je mij gevonden
Nou, ik had het minder druk op mijn kantoor, dus ik besloot wat met mijn Facebook te spelen en Facebook stelde je voor als vriend voor mij en daarom heb ik je een bericht gestuurd als we als vrienden kunnen praten
Nou, ik ben een arts en ik werk ook op zaterdag oke
ik ben geen oplichter oke geloof me alsjeblieft maar als je me niet wilt geloven dan heb ik niets te zeggen want ik weet zeker dat ik geen oplichterij ben en ik kan je me laten geloven als je wilt oke
Harry
Harry Hofmann
Is omdat ik in de basis in Jemen ben, daarom kan ik geen foto's maken oke, omdat ik een contract heb getekend met het VN-agentschap voor 3 jaar dat ik in Jemen zal werken als arts, ik ben degene die zorgt voor alle soldaten die ziek zijn daarom heb ik geen toegang tot mijn telefoon, geloof me oke ik ben een heel eerlijke en verantwoordelijke man
k begrijp niet wat je me vertelt, oké, als je me niet gelooft of vertrouwt, laat het me dan weten zodat we ons gesprek kunnen beëindigen, want ik hou er niet van als iemand naar me kijkt alsof ik dom ben of zoiets oké